Friday, March 12, 2010

Stresss...Tp Ada Suntikan Baru

Letih aku letih.

Tak tahu macamane nak huraikan.

Tp memang tersangat letih.

Minda aku.

Tubuh aku.


Jiwa aku.


Mungkin sebab aku suka paksa diri aku buat menda yang aku tak minat nak buat. Tp aku terpakse buat, sebab itu memang kerja aku. Mok aku selalu pesan, sabor joe..sabor... dah berapa lama aku bersabar, dan aku pasti bukan menda ni yang aku nak capai dalam hidup aku. I want something else, better than this. That's it. Full Stop. Tp part suntikan tu...nanti aku citer, k

5 comments:

  1. rajin gak ko update blog ko sekarang eh..
    wah ada suntikan arrrrr :p

    ReplyDelete
  2. weh..aku tunggu lame dah part suntikan tu...cpt la bro (mest ko bangga kan ade org request suwoh update..haha)...

    insan cemerlang lahir dari akal yg pintar ye ye..
    jiwa yg tenang ye ye...- johan, chapalrela

    ReplyDelete
  3. jijot..bile nak update ni.......aku tunggu entry baru nih..:)

    ReplyDelete
  4. gjong...
    kim slm bdk ptd tourism - aishah..
    ahahahah

    ReplyDelete