Sunday, August 23, 2009

Fuhh...

Ari ni baru masuk ari ke-3 poser, semalam ok jer sebab just baring jer kat umah...ari ni dikira 1st day poser+berkerja, lemau semacam jer...takper, no hal aku usahakan. Sahur tahun ini aku rasa ada peningkatan sikit. Baru 3 hari poser, 3 hari jugak la aku sahur. Kalau tahun lepas, 30 hari poser, tak sampai 10 hari aku sahur. Aku bukan tak nak bangun, tapi takder orang kejutkan aku. Budak umah aku, Ijoy namanya budak penang, dia kata dah gerak aku bangun, tp aku ni jer jenis susah nak bangun tido. Entah la..mungkin betul kot, blurr jap aku. Dan semalam juga member aku (pitos budak Selama, Perak) yang baru beli keta Honda City, sampai dari Ipoh. Hari dia dapat keta tu, terus balik kg beb, tunjuk kat mak ayah dulu..member aku ni soleh sikit orgnyer, memang bagus la....sopan gitu. So ada sesaper berminat?solo ag dia ni...ahahha

No comments:

Post a Comment