Friday, August 21, 2009

Hari Terakhir Sya'aban

Salam sumer
Hari ni hari akhir sya'aban, esok sabtu dah stat bulan poser...biler recall balik, banyak sungguh kenangan yang aku lalu masa bulan poser sepanjang suku abad umur ni. Zaman budak2 (nangis nak bukak poser, sebab tak tahan), zaman sekoloh (buke ngan nasi mentah, sayur air kat asrama), zaman U (buke ngan xgirl, leni jadi bini orang dah pun) n zaman keje (asyik² buke kat opis, kadang² dalam lrt, kadang² kat pasar malam jer) hahahaha. Next zaman yang tak lalu ag is zaman poser biler dah ada isteri. Camana tu?hmm, cam best jer ada orang nak tolong masakkan, kejutkan bangun sahur, wuiiii best gak tu, kena kawen gak aku ni. Malam ni dah nak stat terawekh, aku kat opis ag, kial2 wat kerja. Esok plak ari sabtu, dahla nama aku naik boss suh pergi "Launching Bazaar Ramadhan" kat New Village (Kampung Baru). Nak tak nak kena gi la, sabar sebahagian dari Iman...at least leh makan free, sedap jugok tu, hahah. Anyway, aku nok ucapkan selamat berpuasa kepada sumer. Salam Ramadhan......

2 comments: